Betingelser for kjøp hos Snorlaus.no

Kjære kunde!
Vi håper du tar deg tid til å lese betingelsene våre slik at du er klar over alle aspekter rundt din handel. Hvis det er noe du lurer på eller du har tilbakemelding til oss om din handel, ikke nøl med å ta kontakt.

Selger er: Gigafib Bredbånd As med Orgnr: 880598872MVA
Trykk her for kontaktinformasjon.


Priser/Ordre
Alle oppgitte priser er inklusiv mva. Vi tar forbehold om feil i prisene. Minsteordre i vår nettbutikk er 49,- eksklusiv frakt og inklusive rabatter.

Timepris ved support eller installasjon er 1199,- pr. time ink. mva 

Frakt/Levering
Fraktkostnaden blir beregnet automatisk etter Bring sine satser basert på innholdet i din handlekurv. I noen veldig få tilfeller, (ekstra store eller lange produkter) kan denne beregne feil frakt. I slike tilfeller sender vi deg et tilbud på epost med korrekt fraktkostnad før vi effektuerer bestillingen. 

Vi prøver å sende dine varer første virkedag etter vi har mottatt ordren/betalingen, men hvis varene krever konfigurasjon fra oss må det påregnes minimum et par dager ekstra. 

Du har også muligheten til å hente ordrer på vårt kontor og du slipper da fraktkostnader.

Særskilt om brevforsendelser
Hvis du velger forsendelse med brev, har hverken vi eller Posten mulighet til å spore forsendelsen din. Forsendelser med brev gjøres på egen risiko. 

Svalbard 
Din ordre sendes momsfritt. Moms trekkes fra før beløpet belastes ditt kort. Vi godtar kun betalinger med kort for forsendelser til Svalbard.

Uavhentede pakker
Alle ordrer er bindende og hvis du ikke henter pakken du har mottatt blir du belastet med et gebyr på 400,- for å dekke våre omkostninger.

Utsolgt
Vi tar forbehold om at visse varer kan være utsolgt selv om disse finnes i vår nettbutikk. Vi vil ta kontakt med deg umiddelbart hvis vi ikke har varen på lager.

Betaling med kort
Den enkleste og billigste måten å betale på er med kredittkort.  Klarna sørger for at alle transaksjoner går trygt for seg, og all kommunikasjon foregår mellom deg og din bank. 

Vi gjør oppmerksom at kortet ditt ikke blir belastet før vi sender ordren, beløpet blir bare reservert på ditt kort.


Betaling med faktura
Bedrifter kan få faktura med 14 dagers kreditt etter avtale. Det tilkommer fakturagebyr. Vi tilbyr også elektronisk EHF faktura til bedrifter eller kommuner som ønsker dette.

Private kan benytte Klarna Faktura eller Klarna Konto. Klarna overtar da kravet og henvendelser vedr betaling må rettes til Klarna.


Forskuddsbetaling
Vi aksepterer dessverre ikke forskuddsbetaling. Om du ikke kan betale med kredittkort, Klarna eller postoppkrav kontakt oss så kan vi ordne en faktura til deg. 

Skadet under transport
Dessverre kan det oppstå at du mottar varer som er skadet i transport. Hvis så er tilfelle ber vi deg ta kontakt med oss så snart som mulig. Vi avtaler da utsendelse av ny vare og retur av den gamle.

Reklamasjon ved forbrukerkjøp
Reklamasjon må meldes til oss innen rimelig tid etter mangel er oppdaget og senest innen 2mnd. Reklamasjon kan skje senest 2år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år. 

Angrefrist
Skulle du angre på kjøpet du har gjort kan du returnere varen til oss innen 14 dager og du vil få betalingen refundert straks vi har mottatt varene. Varene må tilbakeleveres ubrukt og i original emballasje. Du må også fylle ut og vedlegge angrerettskjema som ligger ved alle forsendelser. Du må selv dekke fraktkostnader forbundet med retur.

Informasjon om retur av varer finnes her.

Feil i priser/produktinformasjon
Selv om vi løpende holder nettbutikken oppdatert kan det dessverre oppstå feil i priser/produktinformasjon. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel. Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre med feil.

Konfliktløsning
Klager skal rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.


Copyright
Alle bilder og informasjon på snorlaus.no er rettighetsbeskyttet og kan ikke brukes uten tillatelse. Ønsker du å benytte noe ber vi deg ta kontakt med oss.
All forsøk på svindel eller annen kriminell virksomhet rettet mot snorlaus.no vil bli Politianmeldt og strafferettslig forfulgt.

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×